nov
30

 

 
 
 
A Google AdWords célja, hogy bármilyen méretű vállalkozás számára az elérhető leghatékonyabb hirdetési szolgáltatást nyújtsa.
  • Azon személyek elérése, akik az Ön termékét vagy szolgáltatását keresik
  • A hirdetésekre szánt költségkeret teljes körű irányítása
  • Hirdetések egyszerű létrehozása és szerkesztése
  • A hirdetések megtekintése a Google rendszerben néhány perccel a létrehozásuk után
Az AdWords rendszer éjjel-nappal, a hét minden napján elérhető.

Tényleges a konrét látogatóért kell csak fizetni. Ez az ún. kattináts alapú, CPC (cos-per-click) hirdetési rendszer. Amikor a hirdetésére kattint a látogató csak abban az esetben kell fizetnünk, a megjelenésekért nem.

A Google AdWords rendszere teljes kontrollt biztosít a befektetett összeg felett. Magunk állíthatjuk be, hogy mennyit vagyunk hajlandóak elkölteni egy nap, ez a napi költsgkeret, amelyet a rendszer nem lép túl. Így nem tudjuk elkölteni a pénzünket egy nap alatt, hanem magunk ennek megadásával egy kampányidőszakot kezdünk el.

Tudjuk, hogy mennyit szánunk a kampányra, így a napi költsékeret beállításával, azt is tudjuk mennyi ideig tudjuk futtatni hirdetéseinket. 1 hétig, kettőig, egy hónapig vagy tovább. Ezért fontos, hogy mielőtt beállítjuk a  napi költségkeretet tudjuk mennyi időre tervezünk. Értelemszerűen, ha rövid kampányt szeretnénk nagyobb napi költségkerettel számolhatunk, ha hosszabb ideig, akkor kevesebbel. Persze ez függ a befizetett összeg mértékétől is.

A bejegyzés trackback címe:

https://googleadwords.blog.hu/api/trackback/id/tr61562988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.