dec
2

CPC- és CPM-ajánlatok

A keresési hálózatra irányuló kampányok esetében a kampányban szereplő hirdetéscsoportokhoz vagy kulcsszavakhoz kattintásonkénti (CPC-) ajánlatot kell megadnia. CPC-ajánlata az az összeg, amelyet hirdetésének a Google hálózaton vagy partneroldalaink egyikén történő megjelenítésekor egy kattintásért fizetni hajlandó.

A tartalmi hálózatra irányuló kampányok esetében vagy CPC-ajánlatot vagy ezer megjelenítésenkénti (CPM-) ajánlatot kell megadnia a kampányban szereplő egyes hirdetéscsoportokhoz, kulcsszavakhoz vagy elhelyezésekhez. A CPM-ajánlat az az összeg, amelyet hirdetésének a Google partneroldalain történő 1000 megjelenítéséért fizetni hajlandó. Ez azt jelenti, hogy Ön hirdetése megjelenítéseiért fizet, függetlenül attól, hogy a felhasználó rákattint-e a hirdetésre vagy sem.

A keresési hálózatot célzó kampányoknál a CPM-ajánlattétel nem alkalmazható. A CPM-ajánlattétel csak a tartalmi hálózatot célzó kampányok számára elérhető.

A CPC- és a CPM-díjszabás esetében is szabályozhatja ajánlatait. Az AdWords Leszámítoló és az intelligens árképzés segítségével emellett költségeit is a lehető legalacsonyabb szinten tarthatja.

A bejegyzés trackback címe:

https://googleadwords.blog.hu/api/trackback/id/tr691568449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.