dec
4

1. Google AdWords: A Google hirdetési programja, mely egy kattintés alapú hirdetési rendszer.

2. Kattintás/Click: Miután a felhasználó hirdetésére kattints és ezzel eljut a weboldalára

3. Megjelenés/Impression: a hirdetés megjelenésének számát jelenti. A megjelenések száma, az a szám, ahányszor a hirdetésünk megjelent a keresőkben ill., a tartalmi hálózaton.

4. Kampány: Az AdWords fiók legnagyobb egysége, amelyen belül hozhatunk létre hirdetési csoportokat és hirdetéseket. Kampány szinten állítjuk be a napi költségkeretet, az időzónát, az árazást, a célnyelvet és a célterületet.

(Fontos, hogy a könnyebb azonosítás érdekében mindig úgy nevezzük el kampányainkat, hogy ránzézésre tudjuk milyen hirdetéseket futtatunk azon belül.)

5. Hirdetéscsoport: A kampány alatti egység. Hirdetéseinket hirdetési csoportokba szervezhetjük. Minden hirdetési csoportot egy téma köré szervezzünk. Beállíthatjuk, hogy mennyit vagyunk hajlandóak megadni egy kattintásért, itt tudjuk beállítani a CPC (cost-per-click) licitet.

A bejegyzés trackback címe:

https://googleadwords.blog.hu/api/trackback/id/tr61573206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.