dec
4
Az AdWords-ben a minőségi mutatót minden kulcsszónál egyedileg számítják ki. Különböző tényezők kombinációjából áll össze, amelyek azt mérik, hogy egy-egy kulcsszó mennyire kapcsolódik a hirdetés szövegéhez és a felhasználó kereséséhez. Ilyen tényezők:
  • A kulcsszó korábbi átkattintási aránya (CTR) a pontosan egyező kereséseknél
     
  • Az adott fiók eddigi teljesítménye, amelyet a rendszer a fiók összes hirdetése és kulcsszava átkattintási arányával (CTR) mér
     
  • A hirdetéscsoportban szereplő megjelenített URL-ek korábbi CTR-je
  • A nyitóoldal, landing oldal minősége
  • A kulcsszó kapcsolódása a hirdetéscsoport hirdetéseihez
     
  • A kulcsszó és a hirdetés relevanciája a keresés szempontjából
     
  • A fiók teljesítménye a hirdetés megjelenítésének földrajzi területén
A kulcsszavak minőségi mutatóját a fiókjából elérhető Hirdetésdiagnosztikai eszköz segítségével lehet ellenőrizni. Az eszköz a "Hirdetéscsoport részletei" oldal "Kulcsszavak" oldaláról érhető el. A kulcsszó melletti nagyítóikon felett megjelenő súgóbuborék tartalmazza a minőségi mutatóval kapcsolatos információkat.

 
Hamarosan azt is összefoglaljuk, hogy miként lehet javítani a minőségi mutatón, és ezzel olcsóbban hirdetni az AdWords hirdetési programmal

A bejegyzés trackback címe:

https://googleadwords.blog.hu/api/trackback/id/tr391573185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.