jún
23

1. Kulcsszóválasztó eszköz

Ezt az eszközt fiókod Lehetőségek lapján találhatod.A Kulcsszóválasztó eszköz használatával automatikus kulcsszóötleteket hozhatsz létre, vagy megtekintheted a meglévő és az új kulcsszavakra vonatkozó forgalombecsléseket, illetve a verseny mutatóit. Ráadásul a releváns kulcsszavakat közvetlenül hozzáadhatod a hirdetéscsoportjaidhoz. Emellett lehetőséged van a lista letöltésére is a későbbi AdWords Szerkesztőben való felhasználás érdekében.


2. "Keresési lekérdezés" jelentés

A Kulcsszavak lapon kattints "A keresési kifejezések megjelenítése" gombra, majd a "Mind" lehetőségre. Ha csak bizonyos kulcsszavakat szeretnél megjeleníteni, akkor kattints a "Kiválasztott" lehetőségre.
A jelentés lehetővé teszi az összes olyan keresési lekérdezés megjelenítését, amely azt eredményezte, hogy hirdetésed megjelent, majd rákattintottak. Az oldalon megjelenik a keresési kifejezések listája. A listában zöld "Hozzáadva" címkével ellátva jelennek meg azok a kulcsszavak, amelyek már szerepelnek a fiókodban. A lista keresési kifejezéseit hozzáadhatod a hirdetéscsoport kulcsszólistájához. Ha pedig azt szeretnéd, hogy bizonyos kifejezéseknél ne jelenjen meg a hirdetésed, akkor add meg a kifejezéseket kizáró kulcsszavakként.

.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://googleadwords.blog.hu/api/trackback/id/tr82103432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.