- Azon személyek elérése, akik az Ön termékét vagy szolgáltatását keresik
- A hirdetésekre szánt költségkeret teljes körű irányítása
- Hirdetések egyszerű létrehozása és szerkesztése
- A hirdetések megtekintése a Google rendszerben néhány perccel a létrehozásuk után
Tényleges a konrét látogatóért kell csak fizetni. Ez az ún. kattináts alapú, CPC (cos-per-click) hirdetési rendszer. Amikor a hirdetésére kattint a látogató csak abban az esetben kell fizetnünk, a megjelenésekért nem.
A Google AdWords rendszere teljes kontrollt biztosít a befektetett összeg felett. Magunk állíthatjuk be, hogy mennyit vagyunk hajlandóak elkölteni egy nap, ez a napi költsgkeret, amelyet a rendszer nem lép túl. Így nem tudjuk elkölteni a pénzünket egy nap alatt, hanem magunk ennek megadásával egy kampányidőszakot kezdünk el.
Tudjuk, hogy mennyit szánunk a kampányra, így a napi költsékeret beállításával, azt is tudjuk mennyi ideig tudjuk futtatni hirdetéseinket. 1 hétig, kettőig, egy hónapig vagy tovább. Ezért fontos, hogy mielőtt beállítjuk a napi költségkeretet tudjuk mennyi időre tervezünk. Értelemszerűen, ha rövid kampányt szeretnénk nagyobb napi költségkerettel számolhatunk, ha hosszabb ideig, akkor kevesebbel. Persze ez függ a befizetett összeg mértékétől is.