CPC- és CPM-ajánlatok
A keresési hálózatra irányuló kampányok esetében a kampányban szereplő hirdetéscsoportokhoz vagy kulcsszavakhoz kattintásonkénti (CPC-) ajánlatot kell megadnia. CPC-ajánlata az az összeg, amelyet hirdetésének a Google hálózaton vagy partneroldalaink egyikén történő megjelenítésekor egy kattintásért fizetni hajlandó.
A tartalmi hálózatra irányuló kampányok esetében vagy CPC-ajánlatot vagy ezer megjelenítésenkénti (CPM-) ajánlatot kell megadnia a kampányban szereplő egyes hirdetéscsoportokhoz, kulcsszavakhoz vagy elhelyezésekhez. A CPM-ajánlat az az összeg, amelyet hirdetésének a Google partneroldalain történő 1000 megjelenítéséért fizetni hajlandó. Ez azt jelenti, hogy Ön hirdetése megjelenítéseiért fizet, függetlenül attól, hogy a felhasználó rákattint-e a hirdetésre vagy sem.
A keresési hálózatot célzó kampányoknál a CPM-ajánlattétel nem alkalmazható. A CPM-ajánlattétel csak a tartalmi hálózatot célzó kampányok számára elérhető.
A CPC- és a CPM-díjszabás esetében is szabályozhatja ajánlatait. Az AdWords Leszámítoló és az intelligens árképzés segítségével emellett költségeit is a lehető legalacsonyabb szinten tarthatja.